Biznes

Rok Next Mobile na polskim rynku

Minął ponad rok od kiedy firma Next Mobile zadebiutowała na polskim rynku. Cel, który nam przyświecał był jasno zdefiniowany – przybliżenie możliwości posiadania własnej sieci komórkowej. Dziś możemy jasno stwierdzić, iż rozwój tego rodzaju usług przyjął się nad Wisłą.

Implementacja własnej sieci stałą się możliwa

Pod koniec 2018 roku praktycznie nikt nie wiedział, że istnieje możliwość stworzenia własnej spersonalizowanej sieci komórkowej. Przeszkodą były przede wszystkim koszty. Kształtowały się na poziomie kilku milionów złotych i były skutecznym hamulcem w podjęciu decyzji o budowie własnej sieci mobilnej. Mało kto rozważał wykorzystanie własnej sieci do działań marketingowych, wizerunkowych, czy związanych z employer brandingiem. Przez ostatni rok taka operacja stała się nie tylko możliwa, ale i opłacalna. Poza promocją marki stanowi także efektywne wsparcie sprzedaży. Jest to doskonałe narzędzie komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. To także doskonała możliwość prowadzenia różnokierunkowych działań konsumencko – lojalnościowych, jak i tych z szeroko rozumianego marketingu i PRu. Next Mobile oferuje pakiet gotowych rozwiązań zdejmujących partnerów większość obowiązków i działań procesowych związanych z uruchomieniem sieci. Nasz partner może ustalić własną nazwę sieci, która wyświetli się każdemu abonentowi. Spersonalizowane karty SIM są dodatkowym atutem w przypadku chęci budowania rozpoznawalności marki. Po stronie Next Mobile pozostaje cała obsługa Abonenta, począwszy od integracji technicznej, budowy indywidualnej strony internetowej, po dedykowane Call Center i obsługę płatności.

Nasze projekty

Dzięki współpracy z nami możliwość stworzenia „sportowej” sieci komórkowej jako pierwsza w Polsce wykorzystał klub sportowy Pogoń Szczecin. Pogoń Mobile w swojej ofercie sieć posiada zarówno ofertę głosową, jak i usługi transmisji danych. Zainteresowani mogą też bez problemu przenieść swój dotychczasowy numer do tego operatora. Warto także wspomnieć, iż Organizacja Viva! Akcja dla zwierząt skorzystała z naszej oferty, w wyniku czego powstała sieć komórkowa Viva! Mobile. Jednym z jej celów jest wspieranie potrzebujących zwierząt poprzez generowanie dodatkowych dochodów dla fundacji. Naszą główną motywacją podjęcia współpracy była przede wszystkim chęć stworzenia wspólnie innowacyjnej sieci komórkowej dla organizacji non profit, która byłaby stałym źródłem przychodu, a co za tym idzie – stałym wsparciem dla Fundacji.

Dalsze plany

Firmy, organizacje, społeczności powinny rozważyć benefity płynące z inwestycji we własną sieć komórkową. Może okazać się, że to nie tylko doskonałe narzędzie marketingowe, ale także źródło dodatkowych przychodów dla firmy.

Next Mobile
Posts created 31

One thought on “Rok Next Mobile na polskim rynku

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *